Sembelit Lagi? The Top 5 Julap Asli

Sembelit Lagi? The Top 5 Julap Asli

Kebanyakan masa, sembelit bermakna najis jarang. Sembelit, bagaimanapun, juga bermakna najis yang keras, perut kembung, kesukaran membuang najis, atau rasa pengosongan tidak lengkap selepas membuang air besar. Masalah ini boleh menyebabkan sakit perut juga. Sembelit boleh menjadi sangat tidak selesa tetapi gejala ini biasanya tidak memberi isyarat penyakit akut. Di sini anda akan mencari bahagian 5 julap semula jadi, jadi menghilangkan sembelit anda tanpa bahan kimia.

Kenapa anda perlu berhenti menggunakan julap kimia?

Syarikat-syarikat farmaseutikal melepaskan kuantiti setiap tahun besar ubat-ubatan dan julap kimia (pil, kapsul). Jika ini digunakan berulang kali, ia boleh menyebabkan kerosakan fizikal tidak boleh diubah seperti "malas" usus, keletihan, dan lain-lain julap semulajadi datang dari alam semula jadi dan membantu badan anda melegakan sembelit dengan sendirinya. Jangan lupa, pengambilan bahan kimia tidak pernah baik untuk hati dan buah pinggang. Pengguna bahan kimia dan ubat-ubatan sering tidak menyedari kerosakan yang disebabkan kepada badan mereka akibat daripada menggunakan ubat yang berterusan, dan terus mencari untuk keselamatan setiap kali dengan kimia yang berlainan dengan itu terus menyakiti diri mereka sendiri ..

Apakah bahagian 5 julap semulajadi?

1. Aloe Vera
Benih 2. Flax
3. Kubis
4. Beets
5. Lobak pedas

Bagaimana saya menggunakan julap ini? Ini adalah sangat mudah.

1. Aloe Vera seluruh daun julap semulajadi yang kuat. Ambil satu daun segar, mengisar dan minum. Anda harus menelan tidak lebih daripada satu perempat cawan sehari. Julap ini tidak disyorkan untuk wanita mengandung.

2. biji Flax juga julap semulajadi yang membantu najis bergerak cekap melalui usus anda. Di samping itu, kenaikan flaxseed najis jumlah itu membantu ia keluar. Letakkan 1 sudu besar biji rami dalam secawan air panas yang menggelegak, menunggu kira-kira 15 minit sehingga air menjadi sejuk. Minum air dengan benih, lakukan ini sekali sehari.

3. Daun Kubis adalah julap semulajadi juga. Adalah disyorkan untuk makan segar atau kacau kubis goreng. Terdapat berpuluh-puluh resipi kubis lazat di internet. Pilih salah satu dan membuat makanan yang sihat yang sama melegakan sembelit.

4. Beets adalah julap semulajadi yang mengandungi enzim yang boleh menyumbang kepada mempercepatkan keluar anda. Ia adalah disyorkan untuk makan mereka mentah. Anda boleh membuat lazat salad bit segar. Jangan terkejut jika air kencing dan najis anda menjadi merah ... ini adalah satu fenomena biasa. Disyorkan resipi dengan bit:

5. Lobak pedas adalah salah satu julap semulajadi yang mengawal dan mengimbangkan sistem metabolisme anda. Letakkan 1 sudu akar lobak pedas dalam secawan air mendidih. Tunggu 5 minit sebelum minum. Minum 3 kali sehari. Anda juga boleh musim salad anda dengan beberapa lobak pedas parut untuk salad pedas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar