Bagaimana saya boleh Meningkatkan Panjang Kaki saya? - Menjadi lebih tinggi dengan kaki yang lebih panjang

Bagaimana saya boleh Meningkatkan Panjang Kaki saya? - Menjadi lebih tinggi dengan kaki yang lebih panjang

Tidak berpuas hati dengan ketinggian anda? Saya tahu ada banyak berkembang panduan tinggi pengajaran dalam talian mengenai penyahmampatan tulang belakang dan ia benar-benar membantu. Walau bagaimanapun, jika anda telah bekerja semata-mata kepada tulang belakang anda berkembang, anda telah hilang pada bahagian lain yang perlu diberi perhatian dalam badan anda - kaki anda. Ia juga penting untuk mengetahui bahawa anda benar-benar dapat meningkatkan panjang kaki anda dengan melakukan senaman memanjangkan kaki.

Apabila anda masih dalam fasa yang sedang membesar, saya cadangkan anda tidak mengabaikan tulang panjang anda. Untuk meningkatkan ketinggian, adalah penting untuk bekerja pada keseluruhan panjang tulang panjang anda semasa mereka masih belum bersatu atau keras. Saya akan berkongsi dengan anda beberapa tips yang hebat untuk membantu anda dalam matlamat anda untuk mendapatkan lebih tinggi dan bagaimana anda boleh mencapai potensi pertumbuhan yang maksimum anda. Latihan berikut saya telah ditulis di bawah adalah 3 cara terbaik untuk selamat dan secara semula jadi meningkatkan ketinggian anda dengan memanjangkan kaki anda.

Latihan Untuk Meningkatkan panjang kaki anda

1. Panjang keseluruhan tulang belakang diregangkan setiap kali anda melakukan pusingan di kolam renang. Inilah sebabnya mengapa renang boleh salah satu cara yang terkenal untuk menjadi lebih tinggi. Dan bagi tiap-tiap jenis strok, sebahagian atau kawasan tertentu badan anda bertindak balas dengan sewajarnya. Melakukan strok payudara adalah gaya terbaik untuk meningkatkan ketinggian anda kerana ia berfungsi semua tangan dan kaki anda.

2. Bagi bukan atlet, mendengar kata-kata lompat tali, membuat mereka berfikir tentang anak-anak kecil di taman permainan. Tetapi hakikatnya ialah peninju, pemain badminton, orang ke dalam seni mempertahankan diri, dan atlet lain sama, tali penggunaan melompat dalam latihan. Dan ia adalah untuk anda, terlalu! Lompat tali dengan dua kaki di atas dan dari tanah sekali gus, sehingga anda mencapai tempoh 5 minit melompat tali. Apabila dilakukan dengan kerap, bersama-sama dengan rehat yang cukup, anda boleh melihat tulang shin anda ajaib memanjangkan!

3. Membuat lapisan pantas biasa dalam kawasan itu menyumbang kepada peningkatan ketinggian anda dengan pergi berbasikal, sebaliknya. Menaiki dengan basikal anda sekurang-kurangnya 3 kali seminggu, dan kaki anda pasti akan diregangkan! Dapatkan yang terbaik daripada kaki yang memanjangkan berbasikal dengan mengangkat tempat duduk anda beberapa inci lebih tinggi daripada biasa. Berbuat demikian akan memaksa kaki anda untuk menghulurkan jauh. Walau bagaimanapun, ia adalah yang terbaik untuk kekal pada kadar yang perlahan sehingga anda mendapatkan biasa itu; untuk mengelakkan kecederaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar