Kajian Homeopati Sebagai Laman prescriber dan Jimat Diri Fortune

Kajian Homeopati Sebagai Laman prescriber dan Jimat Diri Fortune

Apabila anda mula keluar mencari untuk belajar homeopati, ia mungkin yang terbaik untuk memulakan kecil dan bekerja. Jika anda bermula dengan mempelajari bagaimana untuk rumah menetapkan, yang akan memberi anda peluang yang mencukupi untuk melihat jika ini merayu kepada anda. Homeopati menetapkan rumah boleh menjadi amat memuaskan, dan anda boleh menyelamatkan diri anda dan keluarga anda kekayaan dalam yuran kesihatan.

Sebagai contoh, jika anjing anda digigit oleh anjing yang lain, anda boleh mengharapkan bernanah atau jangkitan menyebabkan jika anda meninggalkan keadaan yang tidak dirawat. Tetapi jika anda memberikan anjing anda dos beberapa ubat homeopati Ledum, yang sangat baik untuk menyelesaikan luka tusukan baru-baru ini, ini mungkin untuk menyembuhkan luka dengan cepat, tanpa apa-apa risiko jangkitan, sakit atau bengkak.

Fikirkan rawatan veterinar yang telah anda simpan.

Katakan kakak sangat digantung anda tertekan kerana suaminya baru sahaja meninggalkan beliau. Dengan memberi dia ubat homeopati Ignatia, dia boleh mendapatkan daripada kejutan kesedihan dengan cepat, dan masukkan emosi yang lebih sihat kemarahan. Anda boleh tidak pernah tahu apa yang anda dihalang. Kesedihan adalah semua terlalu kerap dirawat dengan tahun anti-depressants, yang melakukan apa-apa untuk menyelesaikan kesedihan.

Jika anda pada mulanya belajar homeopati dengan menjadi rumah prescriber mahir, anda akan mempunyai idea yang lebih baik jika anda mahu belajar lagi, mungkin dengan tujuan untuk kerjaya profesional dalam rawatan homeopati.

Pada asasnya, terdapat kira-kira tiga tahap pengajian homeopati:

1. menetapkan rumah asas, iaitu apa-apa dari-buat-diri anda untuk mengambil ia sebagai anda pergi bersama-sama.
2. Lebih rumah canggih menetapkan dari program latihan pertengahan.
3. latihan profesional.

Jika kamu mempelajari homeopati dalam kursus naturopathic, anda akan mendapat lebih sedikit daripada jika kajian anda dari program latihan dalam talian yang baik. Ini bermakna, jika anda berunding dengan naturopath, itu rawatan yang anda akan menerima - naturopathic.

Orang sering bertanya kepada saya apa perbezaan antara naturopati dan homeopati adalah. Saya merujuk kepada naturopaths sebagai jack semua perdagangan. Mereka mempunyai latihan asas dalam banyak modaliti. Mereka adalah sedikit seperti GP semula jadi. Homeopati adalah lebih khusus. Kajian homeopati jarang menyimpang dari homeopati, jadi adalah jauh lebih luas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar