GERD dan Asid Reflux Boleh Sembuh Dengan menggunakan Rawatan Semua-Asli

GERD dan Asid Reflux Boleh Sembuh Dengan menggunakan Rawatan Semua-Asli

GERD dan penyakit refluks asid adalah keadaan perubatan yang serius; yang jika dibiarkan un dirawat boleh membawa kepada prosedur pembedahan telah dilakukan untuk membetulkan keadaan. Mereka pada dasarnya menjejaskan tiga bahagian badan anda; yang perut anda, sfinkter esophageal yang lebih rendah (LES) dan esofagus anda.

Perut anda adalah di mana asid dan jus pencernaan yang lain yang dihasilkan dan ia mempunyai lapisan mukus yang melindungi dari kesan kepada merosakkan dari asid. Asid ini terbentuk hasil di dalam perut anda begitu kuat ia sebenarnya boleh memakan enamel gigi, elemen yang paling kuat dalam tubuh manusia.

LES anda dan esofagus tidak mempunyai ini perlindungan yang sama dari asid dan ini adalah sebab penyakit anda berkembang dari masa ke masa dan kesakitan yang dirasai ketika anda mengalami pertarungan daripadanya semakin hebat jika ubat tidak dimasukkan ke dalam tempat untuk menyelesaikan masalah perubatan anda.

LES anda adalah injap yang terletak di bahagian atas perut anda yang sepatutnya dibuka untuk membiarkan makanan masukkan dan kemudian ditutup dengan ketat untuk biarkan makanan, asid atau jus pencernaan dapat refluks kembali esofagus anda.

Setiap asid masa bersentuhan dengan LES anda injap menjadi lemah dan keupayaan untuk tinggal tertutup dikurangkan itu; yang merupakan sebab prinsip kebanyakan orang akan melihat dari masa ke masa bahawa terdapat serangan GERD dan refluks asid akan meningkat dengan ketara jika penyakit ini tidak diubati.

Anda esofagus adalah tiub yang berjalan dari belakang tekak ke perut anda yang makanan itu. Apabila asid bersentuhan dengannya ulser dan soars maju. Semakin anda mengalami episod yang lebih besar ulser ini dan soars menjadi, yang sekali lagi adalah sebab utama sakit anda akan meningkat dari masa ke masa jika ini ulser dan soars tidak sembuh.

Ia adalah mungkin untuk menamatkan kesakitan yang anda alami dari GERD dan refluks asid dengan segera dan selama-lamanya dengan semula jadi rawatan. Di samping itu, sebaik sahaja anda telah berhenti asid dari perut anda sedang refluks kembali LES dan esofagus anda, ia adalah mungkin untuk mempunyai LES anda menjadi lebih kuat dan ulser dan soars dalam esofagus anda menyembuhkan diri mereka sendiri, seperti mana-mana luka pada bahagian luar badan anda boleh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar