Pemulihan Semulajadi Untuk H1N1

Pemulihan Semulajadi Untuk H1N1

Terdapat banyak kebimbangan mengenai wabak H1N1 yang sedang berjalan sampai di seluruh dunia. Terdapat juga mereka yang akan menolak vaksin untuk pelbagai sebab walaupun ada cukup untuk semua orang. Terdapat beberapa perkara yang anda boleh lakukan untuk mencegah selesema selain kerap membasuh tangan dan bersin ke dalam lengan anda.

Orang biasanya jatuh sakit kerana sistem imun mereka adalah rendah. Pastikan untuk berunding dengan profesional penjagaan kesihatan anda sebelum menggunakan apa-apa ubat-ubatan ini untuk mengelakkan sebarang interaksi ubat alahan atau kesan-kesan sampingan yang mungkin berlaku.

1. NutriBiotic membuat Grapefruit Ekstrak Biji 1% semburan hidung yang hebat untuk tanda-tanda awal hidung drippy. Ia adalah yg memadam rembasan penyakit dan semula jadi.
2. Berkumur dengan 4% (10 jumlah) hidrogen peroksida, 3 atau 4 kali sehari untuk membunuh kuman di tekak.
3. Perubatan gred minyak pati yang boleh diambil secara dalaman, terutamanya yang mengandungi fenol seperti Cinnamon, Cengkih, pala dan lain-lain, apabila menitis di bawah lidah, kiri selama 10 saat, kemudian ditelan, membantu untuk menghabisi kuman selesema dan jangkitan tekak.
4. sirap batuk semula jadi yang dipanggil Nin Jiom adalah benar-benar hebat untuk batuk dan sakit tekak. Ia adalah herba dan berfungsi dengan baik. Anda boleh mendapatkannya pada Pilihan dan kebanyakan kedai-kedai makanan kesihatan.
5. Jika anda benar-benar mahu gigit selesema yang sejak semula, mendapatkan beberapa hidrogen peroksida gred makanan, 34% dan meletakkan 3 titik dalam segelas dua belas auns air tiga kali sehari. Ia berfungsi dengan baik jika anda mula mengambilnya pada tanda pertama gejala. Ia masih berfungsi jika anda mendapat selesema penuh, tetapi ia hanya mengambil masa lebih lama untuk membuangnya.
6. Lengan dan Hammer baking soda syarikat telah menulis sebuah buku kecil pada tahun 1924 menceritakan pengalaman daripada Amerika Syarikat Perkhidmatan Kesihatan Awam orang yang menggunakan baking soda untuk mencegah atau mengurangkan gejala selesema semasa wabak selesema 1918-1919.

Anda boleh menyemak ia keluar pada http://sodiumbicarbonate.imva.info/index.php/administration-methods/arm-hammer-soda-company/

Stok kabinet ubat anda supaya anda boleh menggunakan produk-produk semula jadi sebagai preventatives, walaupun Old Swiney datang mengetuk pintu anda. Anda akan bersedia untuk membantu diri sendiri dan keluarga anda mencegah selesema atau mendapat lebih lebih cepat tanpa jangkitan sekunder berbahaya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar